۱۳۸۸ فروردین ۳۰, یکشنبه

توجه:

این سایت به آدرس http://shahedaneelya.blogfa.com/ منتقل شده است .

۱۶ نظر:

سارا گفت...

نحوه شرکت در جنبش سپاس از استاد :
اگر شما نیز می خواهید جای خالی تان را در این « جنبش سپاس از استاد » پر کنید ، کافی است متون و سایر محصولات خود را (شامل متون اعم از ؛ دریافت ها و تاثیرات استاد و تعلیماتش بر زتدگی تان ، تحولات ، تغییرات مرتبط با آن ، خاطرات شاخص ، اشعار و متون تقدیمی با مضمون سپاس ، سایر تولیدات با همین مضمون اعم از کلیپ ، پاورپوینت، کارت پستال ، پوستر و ... ) را به آدرس iliyasepas @gmail.comارسال نمائید .

ناشناس گفت...

اعضاي انجمن مسيحيان حامي ايليا «ميم» در همة ماههاي گذشته به وضوح شاهد آن بودند که دستهاي پنهان اداره اديان چطور از آستين رسانه هاي مختلف بيرون آمد و به چه شکل سعي در ترور شخصيتي او داشت. ما در اين مدت به ظاهر سکوت کرديم اما با تلاشي فراگير مشغول معرفي، اشاعة ديدگاههاي ايليا به هم دينان خود و آگاه سازي آنان نسبت به جورهايي بوديم که در اين مدت بر او گذشت.
اولين بيانيه انجمن مسيحيان حامي ايليا «ميم» را در وبلاگ زیر بخوانید..
http://societyofchristians.blogfa.com/

مدافع زندانیان گفت...

شکنجه گران دستگاه امنیتی برای شکستن سد مقاومت زندانیان، آنها را به هولناکترین چیزها تهدید می کنند و در این راه بارها و بارها زندانیان را از طریق مسائل خصوصی زندگیشان تحت فشار قرار میدهند تا آنجا که گاه با بازیابی اطلاعات کامپیوترهای برخی از بازداشت شدگان و سوء استفاده از فیلم و مدارک شخصی و خانوادگی، آنها را تهدید به ریختن آبرویشان می کنند.
این در حالی است که محسنی اژه ای – وزیر اطلاعات – در روزنامه های داخلی به صراحت، وجود شکنجه سفید را در زندانهای امنیتی ایران منکر می شود!
http://www.modafezendaniansiasi.blogfa.com

ناشناس گفت...

سناريوي اخير اداره اديان وزارت اطلاعات
بازجويان پرونده پيمان فتاحي : ديگه از همه انواع شكنجه ها استفاده كرده ايم حالا چيكار كنيم ؟
اژه اي : رئيس بند 209 رو به كمكتون مي فرستم

رویاها چه میگویند گفت...

وبلاگ رویاها با دو منتخب از رویاهای ارسالی در مورد وضعیت استاد ایلیا به روز شده است

مطالعه این دو مطلب در شرایط حساس فعلی به تمام دوستان توصیه می شود

لطفا رویاهای مرتبط خود را هر چه سریعتر و تنها و تنها به این وبلاگ ارسال نمایید

یکی از این رویاها:

زلزله و بازشدن درها

در حال تماشای تلویزیون با خانواده ام بودم ناگهان برنامه ها با پیام و تصاویری از حضرت استاد قطع شد- تمام بدنم شروع به حرکت و لرز شدید کرده بود و جلوی تلویزیون به لرز درآمده بودم بعد از برادرم پرسیدم فهمیدی چه می گفتند ؟ جواب داد : ساعت 10/5یا 12/5 یا 1/5 زلزله شدیدی می آید و نشان آنکه قبل از زلزله درها باز می شود . در همین لحظه همه چیز شروع به لرزیدن کرد و من به خانواده ام می گفتم زود باشید آنچه گفتند حتمی است . مفهوم کل جریان در ذهن من مثل افشاگری و تبلیغ و از حالت مخفیانه در آمدن و شناخته شدن برای عموم روند هدایتشان بود ...
www.royaha-chemiguyand.blogfa.com

حافظان حریم ایلیا گفت...

نامه خانم پریس کی نژاد به آقای خامنه ای در وبلاگ حافظان حریم ایلیا :
...
امروز و در این نوشته میخواهم زبان کسی باشم که صدای او ظاهرا در دخمه های خوف انگیز زندان اوین خفه شده است و شکنجه گرانش گمان میکنند از پس آن دیوارهای قطور هیچ صدایی قابل شنیدن نیست و غافلند از آنکه هستند کسانی که فریادها را در سکوت میشنوند.و امروز مسئولیت رساندن این صدا به بیرون بر عهده من گذاشته شده است. دریافت و کشف صحت گفته ها و ادعاهایی که در این نامه می اید برای شما بسیار ساده است اگر امینی را بر آن بگمارید.
...

مافیای رسانه ای در ایران گفت...

هرم مافياي رسانه اي (قسمت اول)
کیهان و شریعتمداری سردمدار مافیای رسانه ای در ایران .
جايگاه ها تغيير كرده است. نيروهاي امنيتي در عرصه فرهنگ مشغول هستند و همه شخصيت هاي فرهنگي، خبرنگاران، دانشجويان، تئوريسین ها و روشنفكران و متفكران عرصه هاي فرهنگي در جايي ديگر و اتاقي ديگر حبس هستند!

مافیای رسانه ای در ایران گفت...

هرم مافياي رسانه اي (قسمت اول)
کیهان و شریعتمداری سردمدار مافیای رسانه ای در ایران .
جايگاه ها تغيير كرده است. نيروهاي امنيتي در عرصه فرهنگ مشغول هستند و همه شخصيت هاي فرهنگي، خبرنگاران، دانشجويان، تئوريسین ها و روشنفكران و متفكران عرصه هاي فرهنگي در جايي ديگر و اتاقي ديگر حبس هستند!

افشاگر نیمه پنهان گفت...

سلام دوستان،
لینک دانلود کتاب دروغ های کیهان را از وبلاگ ما بردارید.
در این کتاب (که برگرفته از یک مجموعه تحقیقاتی چند جلدی است) سعی شده با کالبد شکافی پرونده سیاه کیهان و افشای گوشه مختصری از اسناد دروغپردازی های آن به عنوان سردمدار مافیای رسانه ای و تریبون دستگاه قدرت، در دفاع از حقوق پایمال شده روشنفکران ، دگراندیشان و ملت ایران، گامی هر چند کوچک به سمت حرکتی موثر برداشته شود.

کمیته ضد شکنجه گفت...

چه کسی است که نداند فیلم سیاه مونتاژ یکی از حربه های کثیفی است که سالهاست در دستور کار دژخیمان امنیتی وزارت اطلاعات و در راس آن دایره مذاهب قرار دارد؟!
آیا هنوز افرادی باقی مانده اند که گول این حربه های نخ نمای امنیتی را بخورند؟
قطعه ای از فیلم مونتاژی دایره مذاهب وزارت اطلاعات در وبلاگ کمیته ضد شکنجه ..

زهرا حجتی گفت...

سلام دوستان
به وبلاگ من سربزنید :
وقتي سراب را ديدم با خودم گفتم چقدر عجيب است كه اداره اديانِ وزارت اطلاعات براي تخريب و زير سوال بردن جمعيت ال ياسين اينقدر هزينه مي كند و كي قرار است از اين كار خسته شود و راه حل ديگري براي مشكل خود پيدا كند. تنها نتيجه‌اي كه مي‌شود از اين كارها گرفت اين است كه اين اداره غير از اينكه مي خواهد به تخريب استاد، تعاليم استاد و شاگردان استاد بپردازد خيلي دلش مي‌خواهد كه خود را نماينده نظام و مسئولان نظام معرفي كند. در واقع اداره اديان تيشه‌اي برداشته تا ريشه همه از جمله خود نظام جمهوري اسلامي ايران را درآورد. اين اداره خودسر و منافق خود را نماينده نظام جمهوري اسلامي معرفي مي‌كند ..
دوستان عزیزم لطفا ادامه مطلبم را در وبلاگ بخوانید و نظر بدهید..

مهسا گفت...

اعترافات اجباری تنها مربوط به قرون وسطی نمی باشد بلکه یکی از شیوه های برخورد با مخالفان سیاسی است که هنوز در دنیای معاصر رواج دارد. اعتراف کشاندن از متهمان از زمان استالین شروع شده است، و استالین برای پاک سازی مخالفان خود در حزب از هیچ نقشه و اقدامات وحشی گرایانه ای روی گردان نبود، یکی از آن فجایع علیات وسیع دستگیری روشنفکران بود و آنها افرادی ماننداعضای علمی هئیت دانشگاه ها، دانشمندان برجسته،... و همچنین استالین ایرانی در زمان حال دایره مذاهب می باشد که برای ازبین بردن مخالفانش همان روش و عمل استالین را در پیش گرفته است و مانند کاری که با استاد ایلیا، دراویش گنابادی، معلمین، دانشجویان، اساتید دانشگاهها، آیت الله بروجردی،نهضت زنان،... انجام داده است

تناقض شمارِ ابا گفت...

برای انکه گوش شنوا ندارد و نمی خواهد بشنود، هدایتی وجود ندارد. ابا (اداره برخورد با ادیان- وابسته به وزارت اطلاعات کشور)، نقدهای مربوط به ویژنامه کژراهه را که از سوی صاحب نظران مختلف از جمله محققان جمعیت ال یاسین، دوستداران آیت الله بروجردی به گوش خود نبرد و در جهل خود اصرار نمود، حاصلش ایجاد "سراب"ی شد که آنرا مایه افتخار خود بر می شمرد و در توهم خود می پندارد شاهکاری را خلق کرده است. این ویژه نامه که در واقع یک ویژه نامه تخریبی در جهت ترور شخصیت اجتماعی استاد ایلیاست به چاپ رسیده است. دایره مذاهب وزرات اطلاعات (معروف به ابا) بانی آن بوده و پول آنرا از طریق سوء استفاده از بیت المال حاصل نموده و از طریق اعمال زور و فشار بر نشریه جام به چم، محمل قصد تخریبی خود را فراهم ساخته است.

محمدرضا گفت...

«سراب»، کژراهه ای دیگر به سوی تاریکی
به راستي گناه استاد ايليا از تشويق ودعوت هزاران هزار انسان به خدا گرايي چيست؟

حامیان ایلیا میم گفت...

نامه شدید اللحن سخنگو و عضو مرکزی حامیان ایلیا میم به ریاست دایره مذاهب اطلاعات :
بجای سلام شما را لعن و نفرین می کنم همانطور که این روزها همه مردم ایران در حال لعن و نفرین غده های سرطانی اسلام و انسانیت هستند.
اولین بار که ایلیا را دستگیر کردید یادتان هست؟ خرداد تا آذر سال 386 . همان زمان که او را شش ماه در سیاهچالهای انفرادی تان حبس کردید و تا توانستید آزارش دادید، به او توهین کردید و تحت فشارش گذاشتید. می دانم که زندانی کردنش را خوب بخاطر دارید. همان وقت که پای بی سیمهایتان الله اکبر گفتید و گمان کردید به فتح مکه نائل شده اید. اما ذهنهای مکارتان تلاش زیادی برای از یاد بردن جزییات رفتارهایی می کند که در آن شش ماه با او داشتید. به شما می گویم چرا. شما همه چیز را از یاد می برید مبادا پس از این همه ویرانی مورد سوال قرار بگیرید. نمی خواهید کسی متوجه شود که با گشودن این پرونده به ظاهر امنیتی چه خرابی هایی به بار آوردید.....

حامیان ایلیا میم – شاخه برون مرزی گفت...

فایل تصویری گفتگو با یکی از شاگردان نزدیک ایلیا میم (در رابطه با ویژه نامه تخریبی سراب – ضمیمه رایگان جام جم)